تور قشم

تور قشم

تور قشم

تور قشم

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

در نزدیکی حرم امام رضا (ع) هتل اعیان مشهد قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. تاسیس هتل اعیان مشهد در سال 1380 بوده است و تنها 2 دقیقه با بازار بزرگ امام رضا فاصله دارد.هتل اعیان مشهد دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که در طول 24 ساعته برای مسافران عزیز تور مشهد تابستان 94 آماده ارائه خدمات می باشد. در داخل اتاقهای هتل اعیان مشهد تلفن وجود دارد که مسافران تور مشهد تابستان 94 می توانند در صورت نیاز مستقیما از خط تلفن هتل اعیان مشهد استفاده نمایند. هتل اعیان مشهد دارای امکاناتی مانند چایخانه سنتی , تلویزیون با با اتصال به شبکه های ماهواره ای و سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران خود مهیا کرده است.

آدرس هتل اعیان مشهد : میدان بیت المقدس , خیابان رضا (ع) دوم

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد


هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد در خیابان امام خمینی مشهد واقع شده است. این هتل دارای 50 اتاق تمییز و مرتب است. هتل بهارستان مشهد 35 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. همینطور فرودگاه مشهد نیز 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن هم 30 دقیقه با هتل بهارستان مشهد فاصله دارد. هتل بهارستان مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متفاوت , سرویس شبانه روزی , اینترنت پر سرعت وایرلس , برنامه گردشگری داخل و خارج شهر , پارکینگ ویژه برای هتل , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سرویس ویژه برای حرم مطهر , صندوق امانات و کافی شاپ و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور مشهد شهریور 94 تدارک دیده شده است.


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد 

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در فضایی به مساحت 33000 مترمربع ساخته شده است. هتل پردیسان مشهد در کنار بزرگراه کلانتری، یکی از مسیرهای اصلی مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز با طراحی زیبا می باشد. برخی از امکانات هتل رایگان می باشد که مسافران تور مشهد شهریور 94 می توانند استفاده نمایند مانند : مجموعه آبی , 20% تخفیف ویژه سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. امکانات هتل پردیسان مشهد شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , لاندری , تاکسی سرویس , سالن ویژه کنفرانس و همایش , استخر ,جکوزی و سونا , زمین تنیس , فروشگاه برای خرید , آرایشگاه که مسافران تور مشهد در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته باشند , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , نمازخانه , سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای میهمانان و مسافران تور مشهد شهریور 94 فراهم شده است.

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد این هتل تنها 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد از این رو برای مسافران تور مشهد شهریور 94 که قصد اقامت در هتلی شیک و نزدیک حرم را دارند بسیار مناسب است. این هتل دارای 90 واحد است که از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره تشکیل شده است

از امکانت ویژه این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره نمود , منوی نهار و شام در این رستوران ها متفاوت می باشد. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... برای میهمانان تور مشهد شهریور 94سرو می شود.

از دیگر امکانات هتل مینو مشهد می توان به روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و... اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد