تور قشم

تور قشم

تور قشم

تور قشم

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

اگرچه تاریخچه پروازهای بازرگانی در ایران به سال‏های 1320و 30 خورشیدی باز می گردد اما در 5 اسفند سال 1340 بود که برای نخستین بار یک شرکت هواپیمایی بازرگانی ملی تاسیس گشت . این شرکت با نام بین المللی IRAN AIR و عنوان هواپیمایی ملی ایران با نام اختصاری "هما" امکانات سایر شرکت‏های خصوصی که تا پیش از آن تاریخ در ایران فعالیت می کردند را در اختیار گرفت و بدینسان تاریخ پر فراز و نشیب هما که تا امروز بیش از نیم قرن است ادامه دارد رقم خورد.

نشان آشنای «مرغ هما» که برگرفته از سازه موجود از این پرنده افسانه ای در تخت جمشید باستانی بود را جوانی به نام «ادوارد زهرابیان» در سال 1341 طراحی نمود که از آن زمان تاکنون یکی از زیباترین نشانه‏های طراحی شده و از برترین برندهای بین المللی به شمار می رود. و بلیط های شرکت هما در سراسر ایران قابل رزرو و خرید می باشد .
"هما" پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز و آورویورک آغاز نمود و در سال 1964 به عضویت کامل یاتا در آمد.

سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیمایی هما 24 ساعته در خدمت مسافرین عزیز می باشد .

 

شرکت هواپیمایی ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان ایر

بی شک صنعت هوانوردی به عنوان یکی از زیرساخت‏های توسعه و تأثیر گذارترین گزینه در شبکه حمل و نقل کشورها و یکی از عوامل محرک بخش تولید در فرآیند توسعه پایدار می‏باشد. از این رو همواره کانون توجهات برنامه‏ریزان و مسئولان کشور بوده است. همین امر مبنا و محور همّت جمعی از نخبگان و خبرگان این بخش گردید و به تأسیس اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در سال 1371 به نام شرکت هواپیمایی ماهان انجامید. فعالیت این مجموعه در عرصه ملی با پروازهای تهران – کرمان - تهران آغاز شد.

پس از آن ماهان با امکانات و شرایط آن زمان در تحقق هدف پیشرفت، امنیت و آسایش دو فروند هواپیمای ایرباس مدل 300B4 را در سال 1378 به ناوگان هوایی خود افزود. و در سال‏های بعد نیز توانست چندین فروند ایرباس مدل 300-600، 310، 320، 340 و بوئینگ مدل 747-300/400 را به عنوان مدرن‏ترین هواپیماهای موجود جهت انجام پروازهای دوربرد به کشورهای اروپایی و خاوردور مورد بهره‏برداری قرار دهد و برای مسیرهای کوتاه برد در داخل کشور نیز 16 فروند هواپیمای BAe-146-300 را به ناوگان خود وارد کرده است.

شایان ذکر است که بلیط های ماهان ایر را در سراسر ایران می توان رزرو نمود .

افزایش تعداد ناوگان به (54) فروند و توسعه شبکه پروازی به نقاط مختلف کشور و جهان، رشد بالای تعداد مسافران را نیز به همراه داشت به گونه‏ای که برابر گزارش سازمان هواپیمایی کشوری ایران، هواپیمایی در سال 1391 بیشترین مسافر را (در شبکه داخلی و خارجی) حمل کرده است. این موارد بخش کوچکی از پیشرفت‏های شرکت هواپیمایی ماهان در سال‏های اخیر به شمار می‏آید که همه و همه مرهون اعتماد شما مسافران عزیز بوده است. سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط این ایرلاین 24 ساعته در خدمت مسافرین محترم می باشد .

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی نام دارد که به معنای داخل قلعه می باشد . این قسمت بخش اصلی شهر را تشکیل می دهد که در امتداد ساحل قرار داشته و با دیوار های قدیمی شهر محاصره شده است . بندر قلعه کاله ایچی یکی از دیدنی های آنتالیا به شمار می رود که سالانه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود جذب می کند .

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

در این بندر امکانات رفاهی مانند فروشگاه ، کافه ، رستوران و ... می باشد و گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند علاوه بر بازدید و تفریح در این مکان زیبا به استراحت و صرف غذا نیز بپردازند . این بندر همچنین دارای امکانات قایق سواری نیز می باشد که بهترین زمان آن صبح است و بازدیدکنندگان می توانند از این امکان بهرمند شوند . در این بندر انواع مختلفی از قایق ها از جمله قایق های بادبانی نیز ازائه می شود .

منطقه بلک آنتالیا

 

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا یک منطقه توریستی می باشد . این منطقه دارای آب و هوای معتدل می باشد که 300 روز در سال آفتابی است . این منطقه زیبا دارای هتل های 5 ستاره لوکس و امکانات تفریحی مدرن و عالی می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 این مکان را برای استراحت و تفریح خود انتخاب می کنند . منطقه بلک یکی از بهترین مناطق برای گردشگری می باشد که در سواحل مدیترانه واقع شده است . این منطقه در ساحا آک دنیز و 30 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد .

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

در این منطقه علاوه بر هتل های لوکس ، زمین های گلف با تمام امکانات ، زمین های فوتبال متعدد ، زمین تنیس می باشد . در منطقه بلک سالن های متعدد کنفرانس با امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات محیا می باشد .در این منطقه 574 گونه گیاهی مختلف و کمیاب موجود می باشد . همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا 94 از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 

شاخ طلایی استانبول

 

شاخ طلایی استانبول

شاخ طلاای استانبول نام خلیجی است که قسمت اروپایی استانبول را از قسمت آسیایی آن جدا می کند . این خلیج که به شکل شیپور می باشد منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی با طبیعت سرسبزی است که مکان مناسبی برای تفریحگاه عمومی می باشد .

شاخ طلایی استانبول

قدمت تاریخی آن به دوره امپراطوری بیزانس و عثمانی برمی گردد که آنها از این منطقه به عنوان مرکز مهمی برای تجمع کشتی های تجاری و دریایی استفاده می کردند . در واقع این خلیج مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره می دهد . مسافران و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از پارک ها و رستوران هایی که در حاشیه این خلیج قرار دارند استفاده کنند .

شاخ طلایی استانبول