تور قشم

تور قشم

تور قشم

تور قشم

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

 

هتل پانیذ در زمینى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زیر بناء 3156.6 متر مربع با موقعیت استثنائى و نزدیک بودن به بازارها ومراکزخرید در جزیره زیباى کیش آماده پذیرایى از  میهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزیره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

هتل تماشا کیش

 

 

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد.قیمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیش هتل تماشا کیش برای میهمانان خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنین هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ایرانى و کافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 100 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

 

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

 

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و  مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد.

 

 

 

هتل پارس نیک کیش

 

اگر نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان درکیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های  مناسب برای شماست.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پارکینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سیستم خنک کننده

آدرس : جزیره کیش، میدان امیر کبیر، هتل پارس نیک

 

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد.هتل آرامش کیش، در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره کیش نزدیک به بازارهای اصلی شهر نظیر: بازار ونوس و بازار مریم، بازار زیتون، بازار مرکز تجاری واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: اسکله بزرگ تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش های دریایی و غیره، سبب شده تا هتل آرامش در تور کیش از موقعیتی منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار باشد. 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

 

 

 

 

هتل تاپ رز کیش

 

هتل سه ستاره ساحلی تاپ رز کیش با ظرفیت سی و هفت ویلای ساحلی در زمینی بالغ بر 13 هکتار وسعت ساخته شده است. از مراکز خرید کیش که  نزدیک به هتل تاپ رز هستند میتوان به بازارهای پردیس یک و پردیس دواشاره کرد.از امتیازات ویژه هتل تاپ رز برای انتخاب یک توریست میتوان به دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و بازارهای مرکزی کیش و همچنین شبهای زیبای کافی شاپ تاپ زر در ساحل تفریحی کیش، اشاره کرد.این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش برای گردشگران تور کیش :

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سیستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اینترنت پر سرعت وایرلس، کانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر.

 

 

 

 

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش

 

هتل فارابی کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش در خیابان و میدان سنایی واقع شده است. این هتل دارای 60 واحد سوئیت یک خوابه،  50 واحد سوئیت دو خوابه، 8 واحد سوئیت دو تخته و 18 واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. هتل فارابی تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات این هتل در تور کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت  شهری، ماهواره، مینی بار و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل کیش الیت

 

هتل کیش الیت یکی از هتل های 2 ستاره کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است و به  لحاظ موقیعت خوب هتل و نزدیک بودن به ساحل ، زیبایی خاصی در محوطه هتل ایجاد کرده است. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است تا گردشگران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنند رستوران شیشه ای روی آبی است که به تازگی افتتاح شده است.

برج میکا کیش

برج میکا کیش

 

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 1500 متری از دریا قرار گرفته است. این برج معروف که بسیار طرفدار دارد همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند.

برج سارا کیش

 

برج سارا یکی از برج های معروف جزیره کیش می باشد که با 156 واحد مسکونی, در سه فاز, با زیر بنای 25 هزار متر مربع, در شهرک صدف, فاز یک, خیابان خراسان قرار دارد. در سفر به کیش مسافران تور کیش می توانند در این برج بسیار لوکس و مدرن  اقامت داشته باشند تا بهترین سفر خود را در تور کیش رقم بزنند.