تور قشم

تور قشم

تور قشم

تور قشم

هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک آنتالیا


هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

هتل سوسسی در سال 2009 با 554 اتاق و یک ساحل اختصاصی, دو استخر آبگرم با سقف شیشه ای, سالن بولینگ, سالن یوگا و ... برای راحتی و آرامش مسافران تور آنتالیا ساخته شد. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا به حساب می آید که به صورت فول امکانات آماده پذیرایی از تمامی مهمانان و مسافران آنتالیا می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: شاتل, ترانسفر, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, خدمات 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات گردشگری تور آنتالیا, پذیرش 24 ساعته و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما فراهم می شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفری پر از خاطره را پشت سر بگذارید.

هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

هتل پرلامر آنتالیا


هتل پرلامر آنتالیا

هتل پرلامر یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیاست که در فاصله 500 متری از مرکز شهر, 28 متری فرودگاه قرار دارد. هتل پرلامر با 8 طبقه و 56 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: استخر, پارکینگ, سونا, جکوزی, خدمات بیدار باش, خدمات 24 ساعته پذیرش, خدمات خانه داری, خدمات گردشگری تور آنتالیا, اینترنت و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان اقامت در این ههتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل پرلامر آنتالیا

اتاق هتل پرلامر آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا


هتل سوئنو آنتالیا

هتل سوئنو یک هتل 5 ستاره لوکس می باشد که در ماه می سال 2011 با 760 اتاق افتتاح و آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیاشد. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار دارد. در سفرتان با تور آنتالیا حتما این هتل را برای اقامت انتخاب کنید تا سفری به یاد ماندنی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. هتل سوئنو یک شعار معروفی دارد که همین شعار باعث شده که هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور آنتالیا این هتل را برای اقامت انتخاب کنند: در همه جا, هر لحظه, بدون توقف, خستگی شیرین می توانند بخشی از تعطیلات رویایی شما باشد.

هتل سوئنو آنتالیا

ساحل هتل سوئنو آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا اسپا آنتالیا


هتل فیم رزیدنس لارا اسپا آنتالیا

هتل 5 ستاره فیم رزیدنس لارا در سال 2006 در 9 طبقه با 443 اتاق با خدمات یوآل با ساحل اختصاصی شنی در منطقه لارا آنتالیا آماده پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل دارای 7 رستوران شیک و لوکس و 6 کافه بار با امکانات عالی می باشد. هتل گرند پارک لارا, هتل دلفین پالسا و هتل دلفین امپریال لارا در نزدیکی هتل قرار دارند. در سفرتان با تور آنتالیا امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس و مجلل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل فیم رزیدنس لارا اسپا آنتالیا

اتاق هتل فیم رزیدنس لارا اسپا آنتالیا

 

جشن ببر هند


جشن ببر هند

جشن ببر یکی دیگر از جشن های معروف وم با شکوه هند است که به نام های محصول و اونام نیز شناخته می شود و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور هند نیز انتخاب شده است. جشن ببر یکی از جشن های هزار آیین هند است که هر ساله در 21 سپتامبر (211 شهریور) در تریشور کرالای هند برگزار می شود. این جشن برای شکر گذاری برای برداشت محصول خوب و سالم است. در این جشن هنرمندان بدن افرادی که می خواهند در این جشن شرکت کنند را به شکل ببر, پلنگ و یا شیر طراحی می کنند. در سفرتان به هند در ماه شهریور می توانید نظاره گر این جشن با شکوه باشید.

جشن ببر هند